تمیز کردن ورق پلکسی گلاس

تمیز کردن ورق پلکسی گلاس

تمیز کردن ورق پلکسی گلاس

نحوه تمیز کردن اکریلیک(پلکسی گلاس):


تمیز کردن ورق اکریلیک بسیار ساده تر از تمیز کردن مواد شیشه ای است. اما باید مراقب خراشیدگی بود. در این راهنما، من دقیقاً به شما نشان خواهم داد که چگونه ورق اکریلیک خود را بدون باقی ماندن آثار خراش تمیز کنید.

قبل از اینکه به نحوه تمیز کردن آنها بپردازیم، ابتدا به کارهایی که نباید انجام دهیم نگاهی بیندازیم!

اگرچه ورق های اکریلیک مواد بسیار جامد هستند، اما در برابر برخی مواد شیمیایی کاملا آسیب پذیر هستند. از هر گونه ساینده، پاک کننده پنجره، یا مواد شیمیایی که دارای الکل یا آمونیاک هستند خودداری کنید. این محصولات می توانند به ورق های شما آسیب جدی وارد کنند.

مرحله 1:

قبل از شروع تمیز کردن، ضروری است که ابتدا سطح گرد و غبار ورق خود را بررسی کنید. گاهی اوقات اگر گرد و غبار نسبتاً کمتر باشد برای انجام نظافت فقط به یک دستمال میکروفیبر و مقداری آب نیاز دارید و گاهی برای داشتن تمیزکاری مناسب باید از اسپری های پاک کننده اکریلیک استفاده کنید.

گام 2:

اگر بتوانید گرد و غبار را با یک دمنده هوا از روی سطح بیرون بیاورید بهتر است. این فرآیند را ایمن تر می کند زیرا مالش سطح با خاک روی آن می تواند باعث خراشیدگی ورق شود.

مرحله 3:

یک پارچه میکروفیبر غیر ساینده و یک کاسه آب تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که پارچه تمیز است و هرگز از آن برای تمیز کردن چیز دیگری در خانه استفاده نکرده اید.

مرحله 4:

مقداری آب روی سطح بپاشید و پارچه را به آرامی جارو کنید. اطمینان حاصل کنید که پارچه را بعد از 3-4 ضربه بچرخانید تا قسمت تمیز روی سطح ورق بماند.

مرحله 5:

اگر گرد و غبار قوی است و نیاز به مراقبت ویژه بیشتری دارد، از آب صابون یا هر پاک کننده غیر ساینده که حاوی آمونیاک یا الکل نباشد استفاده کنید. پارچه خود را خیس کنید و به آرامی جارو کنید تا گرد و غبار پاک شود.

مرحله 6:

پس از اتمام تمیز کردن، ورق را پاک نکنید. بگذارید به طور طبیعی خشک شود.